Często zadawane pytania

Zanim skontaktujesz się z naszym zespołem obsługi klienta, poświęć kilka minut na przejrzenie naszej obszernej sekcji FAQ. Są szanse, że szybciej znajdziesz tutaj odpowiedź na swoje pytanie dotyczące naszych usług!

Jak zacząć przygodę z koszykami?

Jest to program pilotażowy dedykowany tylko dla nowych klientów naszych partnerów:


Aby otrzymać darmowy dostęp do systemu, wystarczy zarejestrować swoje konto sprzedawcy u jednego z naszych partnerów.

Następnie podczas tworzenia konta w naszym systemie podać numer klienta u naszego partnera.

Po weryfikacji konto sprzedawcy zostanie przydzielone automatycznie.

Jakie są koszty używania koszyki24.pl?

Twój Koszyk nie pobiera opłat za jego użytkowanie - jest całkowicie bezpłatny. Dotyczy to klientów zarejestrowanych z polecenia u naszych partnerów.

Obsługa płatności kartami lub przelewami może wynosić od 1-2% od transakcji. 

Poza kosztem transakcji NIE ma żadnych dodatkowych kosztów utrzymania konta w naszym serwisie.

Dlaczego Wasz system jest bezpłatny? Czy są jakieś koszty ukryte?

Platforma Koszyki24.pl jest bezpłatna jako, że jest startup'em oraz dzięki współpracy z naszymi partnerami.

Na chwilę obecną nie przewidujemy opłat za jego użytkowanie. NIE ma kosztów ukrytych

Kto może używać systemu koszyków?

Są tylko dwa wymagania:

  • każdy kto stworzy konto u jednego z naszych partnerów przy użyciu linka partnerskiego
  • każdy kto przejdzie weryfikację przez naszego partnera oraz będzie posiadał aktywne konto u naszego partnera
Jak wygląda proces płacenia od strony klienta?

Są dwie formy globalne, Koszyk lub Link - oba sposoby są identyczne, różnią się tylko elementem produktów w koszyku.

Sprzedawca przygotowuje dla kupującego koszyk z produktami lub link płatności.

Po zakończeniu wysyła klientowi email, QR Code, lub unikalny link czy kod płatności w dowolny sposób.

  • Użycie linka: Kupujący używa linka klikając w niego przechodzi na naszą stronę bezpośrednio do oferty przygotowaną przez sprzedawcę.
  • Użycie kodu: Klient przechodzi na naszą stronę internetową i w specjalnym polu wprowadza kod otrzymany od sprzedawcy a następnie my przekierowujemy go to oferty przygotowanej przez sprzedawcę.
  • Użycie QR Code: Klient skanuje kod i automatycznie przechodzi na naszą stronę bezpośrednio do oferty przygotowaną przez sprzedawcę.
  • Oferta publiczna: Klient klika przycisk znajdujący się pod ofertą i automatycznie zostaje przeniesiony na stronę z ofertą przygotowaną przez sprzedawcę. Aby przejść do płatności, wystarczy, że uzupełni trzy proste pola: imię, nazwisko oraz adres e-mail.

Po weryfikacji oferty klika przycisk zapłać i przechodzi do firmy płatniczej, gdzie dokonuje płatności.


Co w przypadku gdy posiadam już mam konto w PayU lub Tpay?

Nasza oferta jest darmowa dla nowych klientów naszych partnerów.

Jednak każdego klienta traktujemy indywidualnie, proszę napisz do nas w tej sprawie.

Jeśli to możliwe chętnie pomożemy rozwiązać ten problem.

Co jeśli mam już konto w innej firmie płatniczej

Na chwilę obecną nie mamy gotowej oferty dla takich klientów.

Prosimy o kontakt z nami celem omówienia potencjalnej współpracy. 

Przeglądasz 1 z 1 stron

Masz więcej pytań?

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością pomożemy

Zadzwoń do nas